Sklepy internetowe cieszą się coraz większą popularnością każdego dnia. Zakupy online stały się formą spędzania wolnego czasu, a także świetnym sposobem na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Dla prowadzących działalność e-commerce, popularność kupowania online (również przez urządzenia mobilne) oznacza dwie rzeczy. Z jednej strony, nie trzeba już przekonywać klientów o zaletach kupowania w sieci. Z drugiej strony – rozwój branży zakupów online oznacza nie tylko więcej odbiorców cyfrowych, ale również znacznie większą konkurencję w internetowym środowisku. Z tego względu optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) powinna być częścią strategii marketingowej każdego sklepu. Chcąc pomóc Ci w organizacji Twojego sklepu internetowego w sposób, który będzie przyjazny zarówno dla klientów, j

buy diflucan

ak i SEO, przygotowaliśmy kilka wskazówek.

SEO

Search engine optimization (SEO) to praktyka polegająca na podnoszeniu pozycji strony internetowej na stronach wyników wyszukiwania. Kiedy użytkownik wpisuje słowo lub frazę do wyszukiwarki, zaawansowany algorytm wyświetla listę stron internetowych. Są one uporządkowane w taki sposób, że najbardziej trafne wyniki pojawiają się na górze strony. Największy ruch (ponad 60%) trafia na pierwsze trzy pozycje. Im bardziej atrakcyjna dla algorytmów wyszukiwarek jest Twoja strona, tym wyżej uplasuje się w rankingu i tym bardziej będzie widoczna dla ludzi.

Najważniejsze elementy strony internetowej

Głównym miejscem, od którego należy rozpocząć pozycjonowanie, jest sama strona internetowa. Algorytmy wyszukiwarek zwracają uwagę na kilka parametrów, kiedy przeszukują każdą stronę Twojej witryny. Najważniejsze z nich to:

  • struktura serwisu
  • słowa kluczowe
  • adres strony internetowej

Struktura witryny

Elementy strukturalne witryny oraz sposób, w jaki strony odwołują się do siebie, również mają wpływ na SEO. Aby odnaleźć i zdefiniować strony, wyszukiwarki przeszukują strukturę powiązań. Jeśli Twoja witryna jest dobrze zbudowana, wszystkie strony i podstrony będą łatwo lokalizowane przez wyszukiwarki. Czytelna struktura strony jest ważna nie tylko z punktu widzenia pozycjonowania, ale przede wszystkim z perspektywy komfortu użytkowania. Należy zbudować sklep internetowy, w którym klienci będą mogli łatwo znaleźć produkty i informacje, po które przyszli.

Słowa kluczowe

Można wyróżnić różne rodzaje słów kluczowych, jak również różne rodzaje wyszukiwanych haseł, których ludzie używają, aby znaleźć produkty, których szukają. Pozycjonowanie jest w dużej mierze oparte na słowach kluczowych. Kluczem do sukcesu jest ustalenie, jakich słów używają użytkownicy, aby znaleźć sklepy internetowe podobne do Twojego.

Adres strony

Prostym sposobem na poprawę pozycjonowania strony e-commerce jest upewnienie się, że każdy adres URL jest przyjazny dla SEO, co oznacza, że powinien zawierać główne słowo kluczowe, na które strona jest nastawiona.